دلایل عمل رینوپلاستی بینی

اصطلاح رینوپلاستی در جراحی زیبایی بینی از آن استفاده میشود به منظور، ایجاد تغییر ذر شکل بینی با ایجاد تغییراتی در ساختار استخوان یا غضروف می‌باشد. با توجه به افزایش این نوع عمل دلایل عمل رینوپلاستی بینی به عوامل مختلفی بستگی دارد که موجب می شود تعداد عمل رینوپلاستی بینی افزایش یابد.

عمل رینوپلاستی بینی یکی از شایع ترین انواع جراحی پلاستیک می باشد که اهمیت بسزایی در زیبایی دارد.  تصاویر زیز نمونه از از جراحی بینی می باشد که توسط دکتر صوفی زاده انجام شده است. برای مشاهده سایر نمونه کار های می توانید به گالری تصاویر مراجعه کنید.

جراحی بینی جراحی دماغ

 

نکات اصلی در دلایل عمل رینوپلاستی بینی

اصلی ترین دلیل انجام عمل رینوپلاستی ایجاد زیبایی است و همچنین این نوع عمل برای ترمیم بینی استفاده می شده است و مواردی از جمله شکستگی و انحراف بینی در جراحی زیبایی بینی انجام می شده است ولی امروزه این نوع جراحی بیشتر در راستای زیبایی انجام می شود.

مردم عمل رینوپلاستی بینی را برای اصلاح شکل بینی خود پس از یک آسیب، رفع مشکلات تنفسی یا یک نقص مادرزادی، یا به دلیل عدم رضایت از ظاهر بینی خود انجام می دهند. از انجایی که بینی تاثیر مسیاری در زیبایی افراد دارد، و یک بینی زیبا و خوش فرم موجب تغییر ظاهری می شود و درنتیجه فرد احساس اعتماد به نفس بیشتری میکند دلایل عمل رینوپلاستی افزایش زیبایی می باشد.

نکات اصلی در دلایل عمل رینوپلاستی بینی

تغییرات احتمالی که جراح می‌تواند برای بینی شما ایجاد کند عبارتند از:

  • تغییر در اندازه
  • تغییر در زاویه
  • درست کردن برآمدگی بینی
  • تغییر شکل نوک بینی
  • تنگ کردن سوراخ‌های بینی

 

اگر عمل رینوپلاستی بینی را نه برای سلامتی، بلکه برای بهبود ظاهر بینی‌تان می‌خواهید انجام دهید باید تا رشد کامل بینی خود صبر کنید. برای دختران، این سن  15 سالگی است و برای  پسران چون ممکن است هنوز در حال رشد باشند، در سنین بالاتر باید انجام شود. اما اگر تصمیم به عمل زیبایی بینی به دلیل اختلال تنفس گرفته‌اید می‌توانید در سن و سال جوانی این کار را انجام دهید.

دکتر محمد صوفی زاده

دکتر محمد صوفی زاده فارغ التحصیل دانشگاه پهلوی، از شعب دانشگاه پنسیلوانیا در ایران هستند و ایشان تقریباً در تمام آزمون ها جزو رتبه های برتر کشور بودند. دکتر صوفی زاده با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه طبابت و حدود سه دهه سابقه فعالیت در شاخه تخصصی جراحی بینی و صورت، جزو جراحان به نام و چهره های شناخته شده و پیشکسوت در این حوزه محسوب می شوند و آمار بیش از 26000 جراحی زیبایی خصوصاً عمل بینی را در رزومه کاری خود ثبت کرده اند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شیما ناصرزاده
شیما ناصرزاده
1 سال قبل

انجام جراحی زیبایی بینی برای چه کسانی مناسب است؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر . افرادی که دارای سوراخ بینی بزرگ ، نوک بینی بزرگ و کروی شکل و پل بینی مسطح و گسترده می باشند می توانند جراحی زیبایی بینی انجام دهند.

ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

آیا جراحی رینوپلاستی علاوه بر زیبایی میتواند باعث رفع مشکلات تنفسی شود؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  ناشناس

باسلام. دوست عزیز اصلی ترین دلیل انجام رینوپلاستی رفع مشکلات تنفسی است. که طی آن میتواند زیباسازی نیز انجام شود.

گلبهار
گلبهار
1 سال قبل

سلام. آیا انحراف بینی بعد از عمل مجدداً برمی‌گردد؟

ادمین
ادمین
1 سال قبل

سلام. نتیجه عمل سپتوپلاستی یا عمل انحراف بینی بسیار بحث‌برانگیز است.

در اکثر مواقع به دلیل عدم تصحیح و آزادسازی عوامل تأثیرگذار روی تیغه بینی، ما شاهد برگشت انحراف تیغه بینی هستیم.

اما امروزه با بهبود تکنیک‌های جراحی و افزایش تجربه جراحان گوش و حلق و بینی و در صورت انجام این عمل به روش باز، به دلیل باز بودن دست جراح در رفع و تصحیح مشکلات تأثیرگذار، احتمال عود این عمل و بازگشت انحراف بینی، بسیار کمتر شده است.

کاظمی
کاظمی
10 ماه قبل

سلام. دلایل عمل رینوپلاستی بینی چیه و چه فرقی با عمل طبیعی بینی داره؟

مدیر سایت
مدیر سایت
10 ماه قبل
پاسخ به  کاظمی

سلام. وقت بخیر. رینوپلاستی همان عمل بینی میباشد و انواع آن را بیمار با توجه به نوع بینی خود انتخاب میکند سپس پزشک طبق صلاحدید خود نوع جراحی را انتخاب میکند.

ناشناس
ناشناس
6 ماه قبل

عمل بینی فقط برای زیبایی چهره انجام میشه؟

مدیر سایت
مدیر سایت
6 ماه قبل
پاسخ به  ناشناس

سلام. وقت بخیر خیر درواقع رفع مشکلات تنفسی یکی از دلایل عمل رینوپلاستی بینی به حساب می آید که در کنار آن فرد میخواهد بینی زیباتری نیز داشته باشد.

دکتر محمد صوفی زاده