عمل بینی طبیعی بانوان

امروزه افراد زیادی هستند که تمایل دارند بینی خود را جراحی زیبایی کنند ولی با این حال علاوه بر زیبا شدن بینی خواهان طبیعی جلوه کردن این عمل نیز میباشند که البته پبدا کردن یک جراح متخصص که بتواند جراحی بینی را بدون عیب و نقص انجام دهد کار مشکلی است. با این حال اگر جراح با علم زیبا شناسی آشنا باشد می تواند عمل بینی طبیعی بانوان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

دکتر صوفی زاده در تلاش است جراحی بینی شما را به بهترین شکل ممکن و طبیعی انجام دهد تا میزان رضایت شما پس از جراحی افزایش یابد

جراحی بینی دکتر صوفی زاده جراحی بینی عمل بینی دکتر صوفی زاده جراحی طبیعی دماغ بانوان عمل طبیعی بینی بانوان عمل بینی بانوان

ویژگی های عمل بینی طبیعی بانوان

اغغلب جراحان قبل از انجام عمل جراحی بینی فاکتورهایی را مورد بررسی قرار داده سپس جراحی بینی طبیعی را انجام میدهند. معمولا جراحان برای انجام جراحی بینی به فاکتور های مختلفی توجه می کنند تا جراحی بینی طبیعی را انجام دهند. از مهمترین فاکتورهایی که در جراحی باید به آن ها و حفظ تناسبشان اهمیت زیادی داده شود فاصله بین بینی ولب و و قوس بینی است و باید به این موضوع دقت داشت که جراحی بینی زنان و مردان باهم متفاوت است که در ادامه به ویژگی های  عمل زیبایی بینی طبیعی بانوان اشاره می کنیم.

  • این عمل مانند سایر جراحی های زیبایی با ویزیت جراح انجام می شود در جلسه مشاوره جراح اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با این نوع جراحی اشنا شوید.
  • برای اینکه بینی طبیعی عمل شده داشته باشید حفظ فاصله ببین بینی ولب از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. فاصله بین بینی و لب در زنان بیشتر از مردان است تا زیبایی آن ها افزایش یابد. البته تعیین این فاصله به انتخاب خود بیمار می باشد.

ویژگی عمل بینی طبیعی بانوان

  •  از آنجایی که بینی یکی از فاکتور های مهم برای بانوان می باشد باید اندازه ی آن با سایر اجزای صورت در تعادل و توازن باشد. کوچک کردن بیش از اندازه بینی علاوه بر برهم زدن تعادل بین اجزای صورت و غیر طبیعی بودن حالت ظاهری چهره، ممکن است موجب بروز مشکلات تنفسی در فرد نیز شود.
  • اگر می خواهید بینی شما طبیعی عمل شود، سعی کنید طول بینی شما با اندازه کلی صورت شما متناسب باشد. اگر طول صورت خود را سه قسمت کنید، طول بینی شما باید به اندازه یک سوم کل طول صورت شما باشد تاظاهر طبیعی آن حفظ شود.

اگر می خواهید بینی طبیعی داشته باشید سعی کنید از جراح خود بخواهید قوس مناسبی را در پشت بینی شما ایجاد کند تا مشکلاتی بعد از عمل نداشته باشید. قوس زیاد پشت بینی ظاهر طبیعی بینی را از بین می برد.

دکتر صوفی زاده به عنوان بهترین جراح بینی و با بیش از 28 سال تجربه تاکنون جراحی بینی طبیعی بسیاری داشته اند و در زمینه انواع جراحی زیبایی بینی به هم وطنان خدمت رسانی می کند.

دکتر محمد صوفی زاده

دکتر محمد صوفی زاده فارغ التحصیل دانشگاه پهلوی، از شعب دانشگاه پنسیلوانیا در ایران هستند و ایشان تقریباً در تمام آزمون ها جزو رتبه های برتر کشور بودند. دکتر صوفی زاده با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه طبابت و حدود سه دهه سابقه فعالیت در شاخه تخصصی جراحی بینی و صورت، جزو جراحان به نام و چهره های شناخته شده و پیشکسوت در این حوزه محسوب می شوند و آمار بیش از 26000 جراحی زیبایی خصوصاً عمل بینی را در رزومه کاری خود ثبت کرده اند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مینا مهربانی
مینا مهربانی
1 سال قبل

افزایش یا کاهش وزن بعد از عمل بینی در شکل بینی تاثیر دارد ؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل

سلام . خیر کاهش یا افزایش وزن تاثیر قابل توجهی بر روی اندازه بینی ندارد .

هانا رستمی
هانا رستمی
1 سال قبل

آیا بانوان هم بدنبال عمل بینی طبیعی هستند؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  هانا رستمی

سلام.بله بسیار از بانوان همچنان که میخواهند عمل بینی باعث زیبایی شود خواستار حفظ حالت طبیعی بینی نیز میباشند.

خاطره خردمند
خاطره خردمند
1 سال قبل

سلام. عمل بینی طبیعی هم درد داره و ورم پره های بینی بعد از عمل بینی تا چند مدت ادامه داره

ادمین
ادمین
1 سال قبل

سلام. وجود مقداری درد ، ورم و کبودی بعد از عمل بینی ، طبیعی است. عوامل بسیار زیادی در شدت و مدت زمان ادامه یافتن درد و ورم بعد از جراحی بینی تاثیرگذارهستند ، مانند : تبحر و تجربه جراح بینی و مراقبت هایی که بیمار بعد از عمل بینی انجام می دهد.

هاجر مولایی
هاجر مولایی
10 ماه قبل

سلام عمل طبیعی بینی بانوان به روش باز انجام میشه یا به روش بسته؟

مدیر سایت
مدیر سایت
10 ماه قبل
پاسخ به  هاجر مولایی

سلام. وقت بخیر. جراحی بینی طبیعی زنانه به دو روش باز و بسته انجام می‌شود. در طی جراحی طبیعی بینی پزشک برش‌هایی را در سوراخ‌های بینی فرد ایجاد می‌کند. در موارد خاص، جراح ممکن است برش‌هایی را نیز در پایه بینی ایجاد نماید. سپس جراح استخوان داخلی و غضروف را تغییر شکل می‌دهد تا ظاهری جذاب و متناسب به وجود آید.

مصطفوی
مصطفوی
6 ماه قبل

سلام خسته نباشید. تو عمل بینی طبیعی بانوان زاویه بین لب با نوک بینی چقدره؟

مدیر سایت
مدیر سایت
6 ماه قبل
پاسخ به  مصطفوی

سلام. وقت بخیر. تعیین زاویه با تشخیص پزشک و متناسب با سایر اجزای چهره ی شما انجام میشود ولی به طوری خواهد بود که بینی از حالت طبیعی خود خارج نشود و به حالت فانتزی درنیاید.

دکتر محمد صوفی زاده