پایین انداختن سر بعد از عمل بینی

رابطه ی پایین انداختن سر و افتادگی بینی بعد از عمل

بینی به عنوان یکی از مهمترین اجزای صورت که نقش بسزایی در جذابیت چهره دارد باعث شده است تا تمایل افراد برای جراحی آن و افزایش زیبایی کلی صورت بالا برود. ولی باید دقت داشته باشید برای داشتن یک بینی زیبا و جذاب و گرفتن یک نتیجه ی خوب از عمل جراحی باید در انتخاب جراح خود نهایت دقت را به عمل آورید. چون اولین قدم برای کسب بهترین نتیجه از عمل بینی انتخاب جراح خوب و متبحر میباشد. در قدم بعدی رعایت نکات مراقبتی بعد از عمل جراحی می باشد که نقش بسیار حائز اهمیتی در نتیجه ی عمل ایفا میکند. یکی از مهمترین نکاتی که باید در نظر بگیرید عدم پایین انداختن سر به پایین بعد از عمل بینی است. در این مقاله تلاش ما بر این است که اطلاعاتی در زمینه بالا نگه داشتن سر بعد از عمل بینی در اختیار کاربران قرار دهیم.

پایین انداختن سر بعد از عمل افتادگی نوک بینی

ایجاد افتادگی در نوک بینی بعد از عمل بینی

معمولا بعد از عمل جراحی بینی افراد با برخی مشکلات رو به رو میشوند که یکی از مهمترین این مشکلات افتادگی نوک بینی میباشد. افتادگی بینی معمولا بعد از گذشت مدتی بعد از عمل اتفاق میفتد که اصلی ترین دلیل آن پایین انداختن سر بعد از عمل بینی است. بروز این مشکل به ویژگی های ساختاری چهره ی فرد بستگی دارد. یعنی هنگامی که بینی افتادگی پیدا کند درواقع زاویه ی بین لب بالا و بینی کمتر میشود و این مشکل ممکن است در برخی افراد به طور واضح بروز کند و حال اینکه در برخی از افراد چندان به چشم نیاید.

طریقه ی صحیح نگه داشتن سر بعد از عمل

افتادگی بینی یکی از شایع ترین عوارض بعد از جراحی میباشد که به دلیل پایین انداختن سر بعد از عمل جراحی بروز میکند ولی نقش پزشک دراین عارضه نیز بسیار مهم و تاثیر گذار میباشد. چراکه اگر جراح در کار خود تخصص و مهارت کافی را نداشته باشد ممکن است  عملیات لیفتینگ یا کاهش بافت بینی به درستی انجام نشده و غضروف های پشتیبان ضعیف شوند که این امر در نهایت باعث افتادگی نوک بینی خواهد بود.

پایین گرفتن سر بعد از عمل پایین انداختن سر عوارض پایین انداختن سر بعد از عمل

 نکته:

در روش های جدید جراحی بینی ممکن است پایین انداختن سر بعد از عمل تاثیر چندانی در نتیجه ی عمل نداشته باشد.

در هر صورت پایین انداختن سر بعد از عمل بینی ممکن است سبب بروز این عارضه شود بنابراین رعایت نکات مراقبتی که پزشک بعد از عمل در اختیار شما قرار میدهد در نتیجه گیری بعد از عمل بسیار موثر و حائز اهمیت است.

مدت زمان لازم برای بالا نگه داشتن سر بعد از عمل

عدم پایین انداختن سر بعد از عمل فقط مختص زمانی که بیدار هستید نیست و در هنگام خواب هم باید این مسئله را رعایت کنید. به این صورت که با قرار دادن بالش اضافه زیر سرتان باید سرتان را بالاتر از بدنتان قرار دهید. بنابراین این بسیار مهم است که چه در طول روز و چه موقع خواب دقت داشته باشید که سرتان بالاتر از بدنتان قرار بگیرد.

دکتر محمد صوفی زاده

دکتر محمد صوفی زاده فارغ التحصیل دانشگاه پهلوی، از شعب دانشگاه پنسیلوانیا در ایران هستند و ایشان تقریباً در تمام آزمون ها جزو رتبه های برتر کشور بودند. دکتر صوفی زاده با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه طبابت و حدود سه دهه سابقه فعالیت در شاخه تخصصی جراحی بینی و صورت، جزو جراحان به نام و چهره های شناخته شده و پیشکسوت در این حوزه محسوب می شوند و آمار بیش از 26000 جراحی زیبایی خصوصاً عمل بینی را در رزومه کاری خود ثبت کرده اند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشید محمدی
فرشید محمدی
1 سال قبل

سلام. آیا جراحی بینی روی چشم ها تاثیر میگذارد ؟

ادمین
ادمین
1 سال قبل

سلام. اگر منظورتان تاثیر بر روی میزان دید چشم است که باید بدانید عمل بینی تاثیری روی میزان دید چشم شما نخواهد داشت اما اگر منظور شما تاثیر عمل بینی بر روی حالت چشم ها است باید بدانید که اگر جراحتان از استخوان روی بینی شما خیلی بردارد و به طوری که بینی شما قوس خیلی زیادی پیدا کند،در این صورت وقتی از رو به رو به چهره شما نگاه کنند به نظر میرسد که فاصله بین دو چشم شما زیادتر شده است . اما اگر به طور افراطی از استخوان بینی برداشته نشود و بینی قوس زیادی نداشته باشد حالت چشم ها بعد از عمل تغییری نخواهد کرد

راحله قربانی
راحله قربانی
10 ماه قبل

سلام. من چند وقت پیش تو شهرستانمون عمل کردم الان نوک بینیم حالت افتاده پیدا کرده. میدونین دلیلش چی میتونه باشه؟

مدیر سایت
مدیر سایت
10 ماه قبل

سلام. وقت بخیر این اتفاق ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. مانند پایین انداختن سر بعد از عمل بینی و یا اینکه جراح ناشی بوده و نتوانسته پل بینی را مستحکم کند. احتمالا باید با جراحی ترمیمی این مشکل برطرف شود

شیما راد
شیما راد
6 ماه قبل

من میخوام عمل بینی کنم ولی با این عوارض پایین انداختن سر بعد از عمل مشکل دارم. اصلا دست خودم نیس همیشه سرم و پایین میگیرم راه میرم غذا میخورم
کتاب میخونم و …

مدیر سایت
مدیر سایت
6 ماه قبل
پاسخ به  شیما راد

سلام. وقت بخیر. متاسفانه بالا نگه داشتن سر بعد از عمل بینی یکی از مهمترین فاکتورهای بعد از عمل بینی است که تاثیر زیادی در نتیجه ی عمل بینی دارد.

دکتر محمد صوفی زاده