بهترین جراحان ایران

عمل های جراحی زیبایی از متداول ترین عمل های جراحی در میان کلیه جوامع و سراسر دنیا می باشند. همه افراد اعم از زن و مرد تمایل به زیباتر شدن دارند و در صدد برطرف کرن نواقص ظاهری خود می باشند. لازم به ذکر است که تمامی عمل های جراحی زیبایی و پلاستیک به وسیله پزشک متخصص صورت گیرد و جراحان فوق تخصص پلاستیک و زیبایی فقط اجازه دارند که این عمل های زیبایی را انجام دهند.

porooteez goone

انتخاب بهترین جراحان ایران

در صورتی که تمایل به انجام عمل جراحی زیبایی و یا ترمیمی چهره را دارید باید یکی از بهترین جراحان ایران را انتخاب نمایید تا نتیجه مطلوب را بدست آورید. باید بدانید که انتخاب بهترین جراح نقس اساسی و بااهمیتی در جراحی زیبایی و نتیجه آن دارد و نتیجه آن تا سالیان زیادی در زندگی فرد باقی می ماند.

معیارهای گوناگونی به منظور انتخاب بهترین جراحان ایران موجود می باشد که بر اساس این پارامترها می توان از نتایج جراحی رضایت کامل ایجاد شود.

نخستین روش به منظور انتخاب بهترین جراح ایران مراجعه به سایت پزشک و کسب اطلاعات در مورد میزان سوابق و تخصص آن می باشد.

سپس مراجعه به مطب و مشاهده نمونه کارهای قبلی بهترین جراحان ایران و صحبت کردن با بیماران قبلی و اطلاع از میزان رضایت آنها از انجام عمل جراحی می باشد.

با سوال کردن از دوستان و آشنایان خود به منظور انتخاب بهترین جراح پلاستیک کمک بگیرید .

خصوصیات بهترین جراحان ایران

در حقیقت بهترین جراحان ایران، کسانی می باشند که مهارت و تجربه مناسبی در این زمینه دارند. همچنین آنها در ارتباط با مراقبت و تکنیک های پایه ای جراحی و در حوزه تعامل با فرد و در بعضی از موارد تخصصی مثل پیوند بافت، آموزش های مورد نیاز و حرفه ای را کسب نموده اند. معمولا بهترین جراحان ایران به منظور انجام جراحی زیبایی، دوره های آموزشی بیشتری را سپری کرده و در حالت کلی پایه این آموزش ها در دسته جراحی پلاستیک با هدف ترمیم صورت می گیرد.

بهترین جراحان ایران با صبر و حوصله خواسته و انتظار فرد را از انجام جراحی، گوش می دهد و با در نظرگرفتن خواسته بیمار و تخصص و مهارت خود فرد را از نتیجه جراحی توجیه خواهد کرد.

از ویژگی های دیگر بهترین جراحان ایران می توان گفت که یک دید کلی از نتیجه جراحی به شخص می دهند تا بتواند در ارتباط با جراحی پلاستیک تصمیم گیری کند.

جراح پلاستیک خوب باید سلامت شخص را در اولویت کار خود بگذارد و فرد باید توقعات معقولانه و واقع گرایانه ای از جراحی داشته باشد.

porooootezgoone

هزینه جراحی پلاستیک توسط بهترین جراحان ایران

هزینه و قیمت جراحی پلاستیک بر اساس نوع جراحی ، مقدار نواقص موجود در آن قسمت ، دستمزد جراح پلاستیک و هزینه کلینیک مشخص می شود و در بیماران گوناگون باهم فرق دارد. اغلب پس از معاینه بالینی در نخستین جلسه مراجعه اعلام می شود.

دکتر محمد صوفی زاده

دکتر محمد صوفی زاده فارغ التحصیل دانشگاه پهلوی، از شعب دانشگاه پنسیلوانیا در ایران هستند و ایشان تقریباً در تمام آزمون ها جزو رتبه های برتر کشور بودند. دکتر صوفی زاده با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه طبابت و حدود سه دهه سابقه فعالیت در شاخه تخصصی جراحی بینی و صورت، جزو جراحان به نام و چهره های شناخته شده و پیشکسوت در این حوزه محسوب می شوند و آمار بیش از 26000 جراحی زیبایی خصوصاً عمل بینی را در رزومه کاری خود ثبت کرده اند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناشناس
ناشناس
1 سال قبل

آیا منبعی است که بتوان به لیست اسامی پزشکان مطرح دسترسی پیدا کرد؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  ناشناس
ثریا محمدحسینی
ثریا محمدحسینی
1 سال قبل

جراحی بینی نزد بهترین جراح ایران ، کدام ایرادات بینی را می تواند برطرف کند ؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل

سلام دوست عزیز. بهترین جراحان بینی در حین عمل زیبایی بینی می توانند نواقصی همچون پهنای نوک بينی ، قوز روی پل بينی ، افتادگی نوک بينی ، بزرگی سوراخ های بينی ، غیرقرینگی حفره های بينی ، عدم تقارن ظاهری بينی یا اصطلاحا کجی بينی و یا مشکلات مربوط به ساختار داخلی بينی و اختلالات تنفسی را نیز برطرف نمایند .

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

سلام و خسته نباشید خدمت تیم فوق العاده ی دکتر صوفی زاده. من بینیم و پیش دکتر صوفی زاده عمل کردم. بنابراین اییشون رو یکی از بهترین جراحان زیبایی میشناسم و به کسایی که میخوان عمل زیبایی انجام بدن شدیدا توصیه میکنم.

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

سلام. وقتتون بخیر. ضمن تشکر از دیدگاه مثبت شما باعث خوشحالی ماست که از نتیجه راضی هستید.

پروینی
پروینی
1 سال قبل

سلام. من عمل جراحی با اقای صوفی زاده انجام دادم. به نظرم یکی از بهترین جراحان ایران به حساب میان که تجربه و تخصص فوق العاده ای دارند.

دکتر محمد صوفی زاده