فهرست مطالب

نظرات در مورد دکتر صوفی زاده

جناب آقای دکتر محمد صوفی زاده با چند دهه تجربه در زمینه ی جراحی های زیبایی در لیست بهترین جراحان پلاستیک ایران قرار دارند. دکتر صوفی زاده دارای تخصص و مهارت بالایی در زمینه ی جراحی بینی بوده و به جرات میتوان گفت تمامی افرادی که جراحی بینی خود را نزد دکتر صوفی زاده انجام داده اند راضی بودند. دکتر صوفی زاده با داشتن علم کافی و مهارت فوق العاده در زمینه ی زیبایی شناختی بهترین نوع جراحی را انتخاب میکند و بینی را متناسب با سایر اجزای صورت عمل میکند. اقای دکتر صوفی زاده همیشه سلامت و صلاح بیمار را در الویت کاری خود قرار داده است و با اناجم جلسات قبل از عمل با بیمار خود باعث شده است تا بیماران با اعتماد و پیش زمینه ی ذهنی عمل بینی خود را انجام دهند. که این موضوع مهمترین دلیل رضایت بیماران دکتر صوفی زاده میباشد.

جراحی بینی
جراحی بینی

لطفا مطلب را تا انتها دنبال کنید. در پایین صفحه نظرات درباره دکتر محمد صوفی زاده را می خوانید و خودتان هم می توانید نظر خود را بنویسید

دکتر صوفی زاده ، بهترین جراح بینی تهران بعد از عمل تمامی قوانینی که بیمار برای مراقبت های بعد از عمل باید انجام دهد را به طور کامل توضیح و آموزش میدهد تا بهترین نتیجه از عمل بدست بیاید. افرادی بودند که از نتایج عمل اولیه خود راضی نبودند بنابراین نزد دکتر صوفی زاده عمل ترمیمی انجام داده و از نتیجه ی عمل خود رضایت کامل را بدست آوردند.

جراحی لیفت ابرو

در ادامه نظرات درباره دکتر صوفی زاده را می خوانید. اگر شما نیز از بیماران دکتر صوفی هستید که ایشان برایتان عمل جراحی زیبایی انجام داده است در زیر این مطلب نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

 

دکتر محمد صوفی زاده

دکتر محمد صوفی زاده فارغ التحصیل دانشگاه پهلوی، از شعب دانشگاه پنسیلوانیا در ایران هستند و ایشان تقریباً در تمام آزمون ها جزو رتبه های برتر کشور بودند. دکتر صوفی زاده با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه طبابت و حدود سه دهه سابقه فعالیت در شاخه تخصصی جراحی بینی و صورت، جزو جراحان به نام و چهره های شناخته شده و پیشکسوت در این حوزه محسوب می شوند و آمار بیش از 26000 جراحی زیبایی خصوصاً عمل بینی را در رزومه کاری خود ثبت کرده اند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
54 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تهمینه اویسی
تهمینه اویسی
1 سال قبل

سلام. وقتتون بخیر. من یکی از بیمارای دکتر هستم از نتیجه ی عملم خیلی راضیم. از ادب و رفتار دکتر صوفی زاده . مهارت و تخصصشون هم که هرچی بگم کم گفتم. عالی . شما بهترین هستین.

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل

سلام. با تشکر از حسن سلیقه ی شما

رها یوسفی
رها یوسفی
1 سال قبل

سلام. وقتتون بخیر. من یکی از فامیلامون تازه بینیش و عمل کرده با اینکه مدت زیادی از عمل بینیش نمیگذره ولی فرم فوق العاده ای داره. من پرسیدم گفتن که دکتر صوفی زادهب راشون عمل و انجام دادن. منم میخوام بیام پیشتون برای انجام عمل. چیکار باید بکنم؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  رها یوسفی

سلام و عرض ادب. خیلی ممنون از انرژی مثبت شما. برای دریافت مشاوره و وقت ویزیت لطفا با مطب تماس بگیرید.

fanoos
fanoos
1 سال قبل

سلام. من بینیم و قبلا پیش یه دکتر دیگه جراحی کرده بودم و شدیدا به مشکل تنفسی خوردم. بماند که فرم ظاهری بینیم چقدر بدتر شد. به توصیه ی یکی از بستگانم که به تازگی جراحی بینی انجام داده بود به دکتر صوفی زاده مراجعه کردم. ایشون با نهایت حوصله و دقت، بعد از بررسی بینیم با یک عمل جراحی عالی مشکل ظاهری و تنفسی بینی من و حل کردن. فقط میتونم بگم مدیونشونم.

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  fanoos

سلام به شما دوست عزیز. ماهم خیلی خوشحالیم که توانستیم موجبات رضایت شما را فراهم کنیم.

خدایاری
خدایاری
1 سال قبل

سلام. من سایت شما رو دیدم خیلی از عمل های بینی که انجام دادین خوشم اومده. برای صحبت با بیمارانتون به مطب مراجعه کردم همشون از عمل بینی خودشون راضی بودن و مخصوصا از طرز برخورد دکتر. منم وقت عمل گرفتم. خیلی مطمئنم که بهترین نتیجه رو خواهم گرفت.

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  خدایاری

سلام. با تشکر از اینکه وقت گذاشتین و مطمییئن باشین بهترین نتیجه را خواهید دید.

یوسفی
یوسفی
1 سال قبل

سلام خدمت شما جناب دکتر. من واقعا مفتخرم که بینیم و پیش شما عمل کردم فوق العاده از نتیجه راضی هستم. خیلی نگران بودم بینیم حالت زنانه پیدا کنه ولی شما با مهارت دقت فوق العاده تون یه بینی طبیعی و مردانه برام ساختیم. خیلی سپاسگذارم.

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  یوسفی

سلام خدمت شما. بسیار خوشحالیم که موجب جب رضایت شما مراجعه کننده ی محترم شدیم. با تشکر از کامنت زیباتون

طاها
طاها
1 سال قبل

سلام و خسته نباشید .من میخوام پیش اقای دکتر جراحی انجام بدم .قبلا یه سری کاراشون و دیدم عالی بوده. از بیماراشونم که پرسیدم راضی بودن از نتیجه ی عملشون. ولی بازم استرس دارم. تمام دیگه سپردم اول به خدا بعد دیگه اقای دکتر. ایشالا که همه چی خوب پیش بره.

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  طاها

سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز. نگران نباشید اقای دکتر بسیار توانمند و با تجربه هستند و بی شک شما نیز مانند سایر بیماران از نتیجه ی عمل خود راضی خواهید بود.

amirhosein nik sokhan
amirhosein nik sokhan
1 سال قبل

سلام. فک نکنم هیشکی تو دنیا به اندازه ی من سر جراحی بینی حساس باشه. چون من یک اقا هستم و پولیپ شدید بینی داشتم. همش نگران بودم که بعد از عمل بینیم حالت مردونه ش و از دست بده. ولی بعد از انتخاب اقای دکتر صوفی زاده و حرف زدن باهاشون و دیدن نظرات مردم درمورد دکتر صوفی بینیم و عمل کردم و مشکل تنفسیم برطرف شد و حالت بینیمم ابهت مردونه ش سر جاش موند.ممنون از اقای دکتر عزیز

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  amirhosein nik sokhan

سلام دوست عزیز و محترم. با تشکر از انتخاب شما. ماهم خوشحالیم که موجب رضایت شما بودیم

نظیم فاتح
نظیم فاتح
1 سال قبل

سلام . عرض ادب به بهترین دکتر بینی ایران. من بینیم و پیش اقای دکتر انجام دادم البته بعد از کلی تحقیق و بررسی. فوق العاده راضی هستم و به همه معرفی میکنم. خدا خیرتان بدهد.

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  نظیم فاتح

با تشکر از حسن انتخاب شما و انرژی عالیتون

ابولفضل خادم
ابولفضل خادم
1 سال قبل

سلام. من بینی ام را نزد دکتر صوفی زاده جراحی کرده ام. خیلی بی نهایت راضی هستم و اگر قرار باشد به گذشته برگردم باز هم اقای دکتر صوفی زاده را انتخاب میکنم.اقای دکتر صوفی زاده تک تاز عرصه ی جراحی بینی ایران

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل

ما هم خوشحالیم که اینچنین سبب رضایتمندی شما بوده ایم. با تشکر از نظر پرانرژی شما

عاطفه معین
عاطفه معین
1 سال قبل

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت جناب دکتر صوفی زاده و تیم مجربشون. من از اینکه جراحی بینی خود را به دستان توانمند دکتر صوفی زاده سپردم بی نهایت راضیم. اینک دونفر از دوستانم نیز برای جراحی از اقای دکتر وقت رزرو کرده اند و مطمئنم برای نتیجه ی عمل سپاسگذار من خواهند وبد برای معرف دکتر صوفی زاده به آن ها. همیشه موید و سرافراز باشید.

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  عاطفه معین

با سلام و تشکر از لطف بی دریغ شما

مائده
مائده
1 سال قبل

سلام. خیلی ممنونم از سایت دکتر صوفی زاده که با انتشار نظرات کاربراشون خیال منو راحتتر کردن. من به زودی یک جراحی بینی با اقای دکتر صوفی زاده خواهم داشت با دیدن نظرات بیمارایی که قبلا پیش جناب صوفی زاده عمل داشتن دلگرم تر شدم. ممنونم

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  مائده

با تشکر از کامنت زیبای شما. مطمئنا به امید خدا شما نیز از نتیجه ی جراحی تون راضی خواهید بود.

پاشا کیانی
پاشا کیانی
1 سال قبل

سلام. من ساکن خارج از ایران هستم. در فرانسه خیلی گشتم دنبال دکتر خوب که بینیم و عمل کنم. ولی متاسفانه نمیتونستم اطمینان کنم تا اینکه برای مسافرت به ایران اومدم و بینی یکی از آشناهامون که به تازگی جراحی کرده بود توجهم و جلب کرد. خیلی ماهرانه و ظریف جراحی شده بود. وقتی راجع به جراحشون پرسیدم دکتر صوفی زاده رو به من معرفی کردن. منم فرصت و غنیمت شمردم و از اقای دکتر برای جراحی وقت گرفتم و ایشون در کمال سخاوت با توجه به شرایطم که زیاد نمیتونستم تو ایران بمونم عمل منو انجام دادن. فوق العاده از انتخابم و تصمیم راضی هستم.

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  پاشا کیانی

باسلام خدمت شما دوست عزیز. ضمن تشکر از دیدگاه مثبت شما خوشحالیم که باعث رضایتمندی شما بوده ایم. چه بسا افرادی که از خارج کشور برای جراحی بینی خود نزد دکتر صوفی زاده مراجعه میکنند.

رویا
رویا
1 سال قبل

سلام. من به توصیه ی یکی از دوستانم که قبلا پیش دکتر صوفی زاده بینیش و عمل کرده بود رفتم پیششون و بعد از پروسه ی مشاوره و ویزیت و نوبت دهی و جراحی حالا یه بینی قشنگ و خوش تراش دارم. ممنونم از اقای دکتر بخاطر خلق این بینی زیبا

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  رویا

سلام و عرض ادب خدمت دوست عزیز. ضمن تشکر از کامنت مثبت شما خوشحالیم که باعث رضایتمندی شما بوده ایم.

حسین غلامی
حسین غلامی
1 سال قبل

سلام. من قبلا جراحی بینیم و توسط یه دکتر تازه کار انجام دادم که فقط به صرف نسبت فامیلی بهشون مراجعه کردم لی علاوه بر اینکه مشکل تنفسیم رفع نشد کناره های بینیم فرو رفتگی پیدا کرد. خدا خیرش بده دکتر صوفی زاده رو برام جراحی ترمیممی انجام دادن که الان هم راحت نفس میکشم هم از شکل ظاهری بینیم راضیم. کا انتخابم از اول دکتر صوفی زاده بود.

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  حسین غلامی

با سلام. ضمن تشکر از کامنت مثبت شما باید بگوییم افراد زیادی برای انجام عمل ترمیمی به دکتر صوفی زاده مراجعه میکنند و مانند شما از نتیجه ی عمل خود راضی هستند. خوشحالیم که موجب رضایت شما شده ایم

هاجر
هاجر
1 سال قبل

سلام خدمت همه ی دوستان. من به زودی قراره نزد دکتر صوفی زاده عمل بینی انجام بدم. ممنونم از کامنتاتون که خیالم و راحت کردین. بعد از عمل منم حتما میام مینویسم تا کسی خواست از کار دکتر صوفی زاده مطمئن بشه حتما ساتفاده کنه از کامنتم. همونطوری که من استفاده کردم از کامنتای شما. ممنونم

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  هاجر

سلام. عرض ادب. انشاالله شما نز مانند سایر عزیزان از نتیجه ی عمل خود راضی خواهید بود. دکتر صوفی زاده تجربه ی طولانی مدتی در این زمینه داشته و یک جراح فوق العاده پرمهارت هستند.

سارا اقبالی
سارا اقبالی
1 سال قبل

سلام. ببینین بدون فکر برین پیش دکتر صوفی زاده. تمام اطلاعات و ذهنیتی که لازمه از خودشون کسب میکنید. کافیه شروع به صحبت کنن باهاتون متوجه میشین چقدررررر حاذق هستند. من بینیم . بدون هیچ پیش زمینه ای سپردم به تیغ جراحیشون. ایشون هم در کمال دقت و زیبایی با توجه به صورتم یه بینی زیبا برام خلق کردن. خیلی هم ازشون ممنونم

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  سارا اقبالی

سلام خدمت شما دوست عزیز . ضمن تشکر از انرژی بی نهایت کامنت زیباتون خیلی خوشحالیم که باعث خوشحالی و رضایت شما بودیم.

رضا منشگر
رضا منشگر
1 سال قبل

سلام به همه ی دوستان. دکتر صوفی زاده رو به جرات میشه یکی از بهترین های جراحی بینی دونست که با مهارت عالی تجربه ی بسیار زیاد در زمینه ی جراحی بینی بهترین نتیجه رو براتون رقم میزنن. من برای انجام عمل جراحی ترمیمی به اقای دکتر مراجعه کردم و واقعا حس میکنم اگر از همون اول جراحی بینیم و دکتر صوفی زاده انجام میدادن نتیجه ی بهتری میگرفتم و نیازی به جراحی ترمیمی نبود.

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  رضا منشگر

سلام. با تشکر از دیدگاه مثبتتون. خداروشکر که از نتیجه ی عملتون راضی هستین.

فرهاد برخوردار
فرهاد برخوردار
1 سال قبل

سلام. مگه شکی هم هست برای کارای بی نظیر دکتر؟ دکتر با مهارتش اصلا بینی جدید میسازه. من نفس های راحتی که میکشم و مدیون دکتر صوفی زاده هستم. قبلا دوبار دیگه جراحی بینی داشتم ولی مشکل تنفسیم رفع نشد. دستت طلا دکتر

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل

سلام با تشکر از نظر پر انرژی و مثبتتون. خداروشکر که مشکل تنفسی تون حل شده

خدایاری
خدایاری
1 سال قبل

سلام دوستان. من چن وقت پیش ایجا نوشتم که قراره دکتر صوفی زاده بینی منو عمل کنن و میام نتیجه ی عملم و میگم. من حدود یکماه پیش ععمل بینیم و انجام دادم. از اخلاق و مهارت و ظرافت کارشون هرچی بگم کمه. خیلی راضیم. با اینکه مدت کوتاهیی از عملم میگذره بینیم تورم کمتری داره. ممنونم اقای دکتر. شما ی نظیرید. به شدددددت اقای دکتر صوفی زاده رو برای انجام عمل بینی توصیه میکنم.

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  خدایاری

سلام. با تشکر از انرژی مثبت شما. لازم به ذکر است که ورم خفیف که در بینی مشاهده میشود تا مدت کوتاهیی بعد از عمل از بین خواهد رفت.

حدیث خدایاوری
حدیث خدایاوری
1 سال قبل

سلام. عرض ادب خدمت دکتر صوفی زاده عزیزم و کادر بسیار مودب و منظمشون. من به قدری از نتیجه ی عملم پیش دکتر صوفی زاده راضی هستم که با دیدن مطلب وظیفه ی خودم دونستم تا بیام و رضایت کامممل خودم و اعلام کنم تا بقیه ی دوستان بتونن با خیال راحت دکتر صوفی زاده رو به عنوان جراح بینی انتخاب کنن. بی شک شما هم مثه من از اعتماد به دکتر صوفی زاده نتیجه ی خیلی خوبی میگیرید.

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل

با سلام. ما هم خوشحالیم که موجب رضایت شما بودیم. با تشکر از انرژی خیلی خوب و کامنت مثبتتون

دیبا
دیبا
1 سال قبل

سلام. من بینیم و قبلا پیش پزشک دیگه ای جراحی کرده بودم و علاوه بر اینکه مشکل تنفسی پیدا کرده بودم بینیم به شدت بخاطر از بین رفتن غضروف بد شکل شده بود. خواستم بگم گول هزینه ی کم رو نخورید مثه من. دکتر صوفی زاده مشکلات بینی منو برطرف کردن و با استفاده از غضروف گوش بینیم و ترمیم کردن. واقعا خیلی راضیم. کاش از اول با دکتر صوفی زاده آشنا میشدم

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  دیبا

سلام. بابت تجربه ی تلخی که داشتید متاسفیم. بله متاسفانه گاها فقط برای هزینه ی کمتر افراد دچار اشتباه میشوند و جراحی را به فرد غیر متخصص میسپارند که در نهایت موجناراضی بودن خواهد شد. خوشحالیم که موجب جلب رضایت شما بوده ایم

javid
javid
1 سال قبل

salam. doctor soofizadeh binaziran. akhlagh.maharat. danesh.az harlahazi binaziran.mersi doctor

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  javid

سلام. وقت بخیر. ممنون از کامنت مثبتتون.

ناصر ملکی
ناصر ملکی
1 سال قبل

سلام. امیدوارم حال همگیتون خوب باشه. دکتر صوفی زاده رو فقط تو یه جمله میشه توضیح داد اونم اینکه ماهرترین متخصص بینی در کل دنیا. واقعا خیلی خوشحالم که با دکتر صوفی زاده اشنا شدم . عمل بینیم و به ایشون سپردم. ایشون بهترینن و با علم فراوونشون بهترین نتیجه رو براتون میسازن

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  ناصر ملکی

سلام. با تشکر از شما

کریمی
کریمی
1 سال قبل

سلام. من باید بگم هیچ دکتری در کل ایران فکر نمیکنم وجود داشته باشه که به اندازه ی دکتر صوفی زاده ماهرانه عمل جراحی انجام بدن که بعد از عمل بیمار کمترین عذاب را داشته باشد. واقعا دکتر صوفی زاده بهترینن.

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  کریمی

سلام. کامنت مثبت شما خیلی میتونه رو انتخاب بیماران تاثیر بگذارد. از انرژی بی نهایت شما مجکریم

سحر میرزا زاده
سحر میرزا زاده
1 سال قبل

سلام. من از جراحی بنی خاطره ی خیلی بدی داشتم. بخاطر اینکه مشکل داشتم نمیدونستم و پزشک هم آزمایشات رو به طور کامل تجویز نکرده بود. داروها و مخصوصا داروی بیهوشی منو تا مدت ها بعد از عمل دچار مشکل کرد. به اضافه ی اینکه مشکل تنفسی به بد شکلی فرم بینیم اضافه شد. ولی جراحی ترمیمی خودم و پیش دکتر صوفی زاده انجام دادم. از نهایت صبوری و دقت دکتر اطمینان خاطری برای عمل دوم تو قلبم ایجاد شد. و واقعا هم نتیجه ی خوبی داشت و من تا همیشه دعا گوی ایشون خواهم بود.

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل

سلام. ضمن تشکر از نظر لطف شما باید بگوییم واقعا درباره ی اتفاق ناگواری که تجربه کردید متاسفیم. خوشحالیم که باعث جلب رضایت شما شده ایم.

فاضلی نسب
فاضلی نسب
1 سال قبل

سلام. من به مطب دکتر صوفی زاده مراجعه کردم فقط برای تحقیق درباره ایشون که بین چند دکتری که تحقیق انجام داده بودم یکی رو انتخاب کنم. چنان از برخورد و دقت اقای دکتر خوشم اومد که همونجا برای انجام عمل از ایشون وقت گرفتم و دو هفته ی بعد موعد جراحیمه. با توجه به صحبت هایی که با ایشون داشتم و نمونه کاری های بی نقصشون هیچ استرسی ندارم و مطمئنم بهترین میشه بینیم. یا حق

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  فاضلی نسب

سلام. ضمن تشکر از حسن سلیقه و انتخاب شما امیدواریم از نتیجه ی عمل نیز راضی باشید

حامد
حامد
1 سال قبل

سلام فقط میتونم بگم یک بیست بی نظیر عالی دانا و حرفه ای دمتون گرم دکتر

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  حامد

سلام. ممنونم از شما

دکتر محمد صوفی زاده