تصاویر طناز طاطبائی قبل و بعد از عمل

امروزه جراحی بینی یکی از رایج ترین عمل های جراحی زیبایی به حساب می آید که اکثر مردم مایل به انجام آن هستند. طناز طباطبائی یکی از بازیگرانی است که اقدام به انجام عمل جراحی بینی کرده است. جراحی بینی در میان بازیگران گاهی با حواشی بسیاری رو به رو میشود و گاها بازیگران بدون وجود هیچ گونه ایراد ظاهری یا نقص تنفسی اقدام به جراحی بینی میکنند. در ادامه شما تفاوت بین تصویر قبل و بعد از عمل بینی طناز طباطبائی را مشاهده میکنید.

 

عمل بینی طناز طباطبائی جراحی بینی

دکتر محمد صوفی زاده

دکتر محمد صوفی زاده فارغ التحصیل دانشگاه پهلوی، از شعب دانشگاه پنسیلوانیا در ایران هستند و ایشان تقریباً در تمام آزمون ها جزو رتبه های برتر کشور بودند. دکتر صوفی زاده با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه طبابت و حدود سه دهه سابقه فعالیت در شاخه تخصصی جراحی بینی و صورت، جزو جراحان به نام و چهره های شناخته شده و پیشکسوت در این حوزه محسوب می شوند و آمار بیش از 26000 جراحی زیبایی خصوصاً عمل بینی را در رزومه کاری خود ثبت کرده اند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرهاد سایه بان
فرهاد سایه بان
1 سال قبل

سلام. گچ بینی چه زمانی برداشته می شود؟

ادمین
ادمین
1 سال قبل

سلام. گچی که روی بینی قرار داده می شود از حرکت و تحریک پذیری بینی جلوگیری می کند. گچ بینی بعد از گذشت یک هفته از روی بینی برداشته می شود

منیژه منفرد
منیژه منفرد
7 ماه قبل

سلام. وقت بخیر. باورم نمیشه. بینی انقدر میتونه چهره رو جذاب کنه

مدیر سایت
مدیر سایت
7 ماه قبل
پاسخ به  منیژه منفرد

سلام. وقت بخیر. تصاویر طناز طباطبایی قبل و بعد از عمل میتواند نشان دهنده ی تاثیر عمل بینی باشد. ممکن است خیلی ها مانند خانم طباطبائی چهره زیبایی دارند و با جراحی بینی بر زیبایی چهره افزوده میشود.

دکتر محمد صوفی زاده