جراحی پوست کشی شکم (ابدومینوپلاستی) بلافاصله بعد از عمل

اگر شما هم پوست اضافی یا چربی فراوانی در قسمت شکمتان دارید که با پرهیز غذایی سرسختانه و فعالیت های ورزشی دائمی هم از بین نمیروند، عمل جراحی زیبایی شکم یا همان ابدومینوپلاستی را به شما توصیه می‌کنیم. طی این عمل جراحی عضله‌های دیواره شکم منقبض می‌شود و پوست و چربی اضافی خارج می‌شود تا از شکمی صاف و تخت برخوردار شوید که البته عمل زیبایی شکم با عمل لیپوساکشن فرق اساسی و زیادی دارد، با این حال اگر خواستید میتوانید همراه عمل شکم عمل لیپو ساکشن یا لیپو ماتیک هم انجام دهید.

جراحی پوست کشی شکم (ابدومینوپلاستی) بلافاصله بعد از عمل

جراحان برای زیبایی و صاف کردن شکم از جراحی ابدومینوپلاستی استفاده میکنند، که با حذف پوست و چربی اضافی شکم و سفت کردن عضلات دیواره شکم همراه است. پزشکان در ابتدا  شرایط شکم را به طور دقیق بررسی میکنند و چنانچه شرایط لازم را داشته باشید و قصد بارداری بعد از عمل هم نداشتید و یا اینکه با جای زخم بعد از عمل هم کنار آمدید پیشنهاد عمل به شما میدهد تا با کمک این عمل اندازه چربی و افتادگی شکمتان کاهش یابد.

چه کسانی کاندیدای مناسبتری  برای عمل جراحی پوست کشی شکم (ابدومینوپلاستی) هستند؟

  • شخص دارای سلامت عمومی مناسب و  وزن ثابت
  • توقع  واقع‌بینانهاز نتیجه عمل
  • عدم رضایت از شکل ظاهری  شکم
  • خانم هایی که زایمان مکرر داشتند می‌توانند از این طریق برای سفت کردن عضله‌های شکم و برداشتن پوست اضافی اقدام نمایند تا از شکمی زیبا برخوردار شوند.
  • جراحی ابدومینوپلاستی روشی مناسب برای کسانی که وقتی اضافه وزن داشتند و تاکنون چربی اضافی یا پوست شل و افتاده در نواحی شکم‌شان وجود دارد نسبت به زیبایی آن اقدام نمایند.
دکتر محمد صوفی زاده

دکتر محمد صوفی زاده فارغ التحصیل دانشگاه پهلوی، از شعب دانشگاه پنسیلوانیا در ایران هستند و ایشان تقریباً در تمام آزمون ها جزو رتبه های برتر کشور بودند. دکتر صوفی زاده با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه طبابت و حدود سه دهه سابقه فعالیت در شاخه تخصصی جراحی بینی و صورت، جزو جراحان به نام و چهره های شناخته شده و پیشکسوت در این حوزه محسوب می شوند و آمار بیش از 26000 جراحی زیبایی خصوصاً عمل بینی را در رزومه کاری خود ثبت کرده اند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
راحیل
راحیل
1 سال قبل

سلام و خسته نباشید.
میخواستم بپرسم قبل از بچه دار شدن میشه عمل زیبایی شکم رو انجام داد؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  راحیل

سلام البته قبل از بچه دار شدن هم میشود این جراحی را انجام داد و در حالت کلی منعی ندارد. ولی برای رعایت احتیا از تغییر فرم بدن در دوران بارداری بهتر است ای عمل را به بعد از بچه دار شدن موکول کنید.

شیرین رمضان زاده
شیرین رمضان زاده
1 سال قبل

سلام خسته نباشید . پس از انجام عمل ابدومینوپلاستی ، شخص چه میزان کاهش سایز دارد ؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل

سلام خدمت شما . اکثر افراد مخصوصا خانم ها، پس از جراحی و گذراندن دوره نقاهت ۲ تا ۳ سایز کاهش سایز را تجربه خواهند کرد. ولی اگر پوست شما قبل از جراحی شل شده باشد، پس از جراحی می توانید بیشتر از ۴ سایز را مشاهده کنید .

کاظم زاده
کاظم زاده
1 سال قبل

سلام مدت زمان استفاده از گن پس از جراحی شکم چقدر است

ادمین
ادمین
1 سال قبل

سلام. با توجه به اینکه در اکثر بیماران همزمان با برداشتن پوست و چربی تخلیه ی چربی های زیر پوست ناحیه پهلو و بالای شکم از طریق لیپوماتیک یا لیپوساکشن برداشته می شود

محمد صادق
محمد صادق
11 ماه قبل

شلی یا افتادگی در شکم به چه دلیلی رخ میدهد.

مدیر سایت
مدیر سایت
11 ماه قبل
پاسخ به  محمد صادق

سلام. کاهش و افزایش وزن به طور مکرر، بارداری و زایمان و زمینه های ژنتیکی از دلایل بروز این مشکل است که با جراحی پوست کشی شکم میتواند قابل ترمیم باشد

کریمی
کریمی
6 ماه قبل

آیا در جراحی پوست کشی شکم ابدومینوپلاستی بلافاصله بعد از عمل مرخص میشویم؟

مدیر سایت
مدیر سایت
6 ماه قبل
پاسخ به  کریمی

سلام. وقت بخیر تعیین تایم مرخصی با توجه به شرایط جسمی بیمار و با تشخیص پزشک جراح میباشد.

دکتر محمد صوفی زاده