عکس بازیگران مرد ایرانی قبل و بعد از عمل

با پیشرفت علم و تکنولوژی های پزشکی و افزایش رغبت و علاقه ی مردم به انجام عمل جراحی بینی هنرمندان مرد نیز از این قافله جا نماندند و جراحی های زیبایی بینی انجام داده اند. که از جمله ی آن ها میتوان به رضا گلزار ، شهنام شهابی، محسن یگانه اشاره کرد . باید توجه داشته باشید توصیه ی دکتر صوفی زاده بر این است که از بینی این هنرمندان به عنوان الگو استفاده نکنید چرا که هر بینی مختص ویژگی های چهره ی همان فرد است و ممکن است برای شما زیبا دیده نشود. در ادامه عکس بازیگران مرد ایرانی قبل و بعد عمل بینی نشان داده شده است.

جراحی بینی مردانه جراحی بینی بازیگران

دکتر محمد صوفی زاده

دکتر محمد صوفی زاده فارغ التحصیل دانشگاه پهلوی، از شعب دانشگاه پنسیلوانیا در ایران هستند و ایشان تقریباً در تمام آزمون ها جزو رتبه های برتر کشور بودند. دکتر صوفی زاده با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه طبابت و حدود سه دهه سابقه فعالیت در شاخه تخصصی جراحی بینی و صورت، جزو جراحان به نام و چهره های شناخته شده و پیشکسوت در این حوزه محسوب می شوند و آمار بیش از 26000 جراحی زیبایی خصوصاً عمل بینی را در رزومه کاری خود ثبت کرده اند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سالار
سالار
1 سال قبل

آیا جراحی بینی گوشتی برگشت پذیر است؟

ادمین
ادمین
1 سال قبل

سلام. بینی گوشتی به دلیل ساختاری که دارد احتمال بازگشت آن و افتادگی نوک بینی در آن وجود دارد. اما مهم ترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این روز ها تکنیک های جراحی پیشرفت زیای داشته اند و بهترین جراحان بینی می توانند با بهترین تکنیک ها احتمال بروز هر گونه خطر و نیز بازگشت بینی گوشتی را به کمترین میزان برسانند

عفافیان
عفافیان
10 ماه قبل

عکس بازیگران مرد ایرانی قبل و بعد از عمل بسیار متفاوت به نظر میرسد. ایا جراحی بینی محمدرضا گلزار توسط دکتر صوفی زاده انجام شده است؟

مدیر سایت
مدیر سایت
10 ماه قبل
پاسخ به  عفافیان

سلام. خیر عکس ها جهت نمونه ارائه شده اند

دکتر محمد صوفی زاده