فرم دهی قوس کمر و باسن

جراحی فرم دهی باسن

جراحی‌ های خوش فرم کردن و زیبایی باسن می‌تواند از جنبه های زیادی به کار افراد بیاید. مثلا بیشتر افراد از حالت فرم  و سایز باسن خود ناراضی هستند، و شاید ندانند یک راه حل عالی برای رفع این مشکل وجود دارد. عمل جراحی فرم دهی باسن، با گرد کردن و یا برجسته کردن باسن، باعث بوجود آمدن ظاهری زیبا و طبیعی در بدن فرد میشود. که یکی از اصلی ترین  و پر اهمیت ترین خاصیت این عمل زیبایی این است که اعتماد به نفس فرد را به طور قابل توجهی بالا می رود.

اصطلاح خوش فرم کردن باسن به دسته های گوناگونی از فنون جراحی اشاره دارد که با قصد ایجاد حالتی زیبا در فرم باسن انجام می‌شوند. در این عمل از روش هایی شامل تزریق چربی، لیپوساکشن، کاشت پروتز باسن، لیفت باسن و یا روش های برشی استفاده میشود. هدف اصلی ما ایجاد شکل و حالت مورد نظر باسن با استفاده از متد های روز دنیا و پیکر تراشی باسن میباشد تا شما به نتیجه دلخواه خود برسید.

فرم دهی قوس کمر و باسن

عمل  لیفت و بالا کشیدن باسن عمدتا یک عمل سرپایی می باشد و بیمار تحت بیهوشی عمومی سبک قرار می گیرد. که البته انتخاب روش بی‌هوشی وابسته به ویژگی های خاص  هر بیمار متفاوت خواهد بود. در این جراحی برش کلاسیک اغلب در چین طبیعی میان قسمت بالایی ران و بالا تنه ایجاد میشود. جای زخم در هر فرد متفاوت است که به دلایل مختلفی بستگی دارد. با این حال جراحان ما میتوانند راه هایی را برای بهبود زخم‌ها و التیام درمدت زمان کمتر برای شما اِعمال کنند. جراح عمل لیفت شما را با توجه به نیاز های منحصر به فرد شما انجام میدهد و نهایتا شکل مورد نظر شما را با عمل لیپوساکشن ایجاد میکند که جای این زخم ها طی هفته ها و ماه ها به مرور کمرنگ و در نهایت ناپدید میشوند. در روش لیپوساکشن، جراح یک کانول را درداخل برشی کوچک قرار داده و آن را به یک دستگاه ساکشن برای مکش چربی‌های اضافی وصل می کند و اگر لازم باشد پوست اضافی و افتاده باسن را جدا میکند تا باسن شما سفت و خوش فرم شود. برای کسانی که می خواهند باسن بزرگتری داشته باشند، اغلب از متد تزریق چربی به کار گرفته می‌شود. در این روش(لیپو ساکشن) چربی از یک قسمت بدن که چربی اضافه ی بیشتری دارد خارج میشود و به قسمتی که نیاز به حجیم سازی دارد تزریق میشود. وقتی چربی خود همان فرد برای حجیم سازی استفاده شود علاوه بر ظاهر طبیعی که بوجود می آید باعث عدم واکنش آلرژیک بدن به چربی تزریقی نیز میگردد. بعد از طی مدت زمان لازم در اتاق ریکاوری، شما قادرید با کمک یکی از نزدیکانتان به منزل بروید. با این حال با توجه به اثرات بی‌هوشی، فرد به مدت 24 ساعت باید از رانندگی اجتناب کند.

دکتر محمد صوفی زاده

دکتر محمد صوفی زاده فارغ التحصیل دانشگاه پهلوی، از شعب دانشگاه پنسیلوانیا در ایران هستند و ایشان تقریباً در تمام آزمون ها جزو رتبه های برتر کشور بودند. دکتر صوفی زاده با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه طبابت و حدود سه دهه سابقه فعالیت در شاخه تخصصی جراحی بینی و صورت، جزو جراحان به نام و چهره های شناخته شده و پیشکسوت در این حوزه محسوب می شوند و آمار بیش از 26000 جراحی زیبایی خصوصاً عمل بینی را در رزومه کاری خود ثبت کرده اند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
16 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جودکی
جودکی
1 سال قبل

با سلام. آیا امکان تمدید تزریق چربی باسن وجود دارد؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  جودکی

با سلام. تزریق مجدد چربی به باسن زمانی امکان پذیر است که باسن شکل مطلوب را به خود نگرفته باشد و در بدن هم چربی کافی برای تزریق وجود داشته باشد.

مینا عباسپور
مینا عباسپور
1 سال قبل

لیپوماتیک برای چربی های کدام قسمت بکار برده می شود ؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل

از لیپوماتیک می توان برای از بین بردن چربی ها و فرم دادن به شکم ،پهلو،پاها ،بازو ،باسن و همچینن زیر غبغب استفاده نمود .

المیرا محمودی
المیرا محمودی
1 سال قبل

ماندگاری چربی تزریق شده به باسن چقدر است ؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل

سلام دوست عزیز . عوامل و پارامترهای بسیاری بر ماندگاری تزریق چربی تاثیرگذار می باشد. بنابراین امکان دارد این مدت زمان در افراد گوناگون با هم فرق کند . مهمترین فاکتور، وجود ذخایر چربی با کیفیت در اندام شخص می باشد. اگر انجام عمل توسط یک متخصص ماهر انجام شود ، ماندگاری تزریق چربی افزایش می یابد. لازم به ذکر است ابزار و تجهیزات بکار برده شده و روش عمل نیز روی ماندگاری عمل تزریق چربی تاثیر بسزایی دارد.

فرخی
فرخی
1 سال قبل

سلام. مزیت این روش نسبت به جراحی باز دیسک کمر چیست؟

ادمین
ادمین
1 سال قبل

سلام
عدم نیاز به بیهوشی
عدم ایجاد عوارض زخم جراحی و عفونت
عدم ایجاد عوارض ناشی از دستکاری آناتومی و آسیب به اعصاب
کاهش زمان بهبودی و راه اندازی زود هنگام بیمار
کاهش هزینه های بیمار

کیمیایی
کیمیایی
1 سال قبل

سلام. برای فرم دهی و قوس کمر ابسن از چه روش هایی استفاده میشود؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  کیمیایی

سلام. انواع روش ها عبارتند از تزریق چربی، لیپوساکشن، کاشت پروتز، لیفت باسن و یا روش های برشی.

خرمی
خرمی
11 ماه قبل

آیا فرم دهی قوس کمر و باسن مفیده یا فقط جنبه ی زیبایی دارد؟

مدیر سایت
مدیر سایت
11 ماه قبل
پاسخ به  خرمی

سلام. آناتومی و شکل طبیعی بدن انسان دارای استاندارد‌های جهانیست که پزشکان و متخصصان ارتوپد کماکان با‌توجه به آن‌ها، به ناهنجاری‌‌ها و درمان آن اقدام می‌نمایند. قوس کمر انسان نیز دارای استانداردهایی است که نبود آن باعث ایجاد ناهنجاری قوس یا گودی کمر به شکل غیرعادی می‌شود

کمالی
کمالی
6 ماه قبل

فرم دهی قوس کمر و باسن با پروتز خیلی سخته . احتمال جا به جایی داره احتمال داره اسیب ببینه. من به هیچ وجه توصیه نمیکنم.

مدیر سایت
مدیر سایت
6 ماه قبل
پاسخ به  کمالی

سلام. وقت بخیر. اگر پزشک جراح شما ماهر و با تجربه باشد با مشکلات بعد از عمل به ندرت ممکن است مواجه شوید.

تفتی
تفتی
5 ماه قبل

فرم دهی قوس کمر و باسن با تزریق چربی امکان پذیر هست؟

مدیر سایت
مدیر سایت
5 ماه قبل
پاسخ به  تفتی

سلام. وقت بخیر. تغییر فرم باسن از طریق تزریق چربی یکی از روش های برجسته سازی باسن می باشد که می توانند تاثیرات بسیار مثبتی در داشتن اندام ایده آل و زیباتر داشته باشد. فرم دهی به باسن از طریق روش های مختلفی انجام می شود، به طور کلی میتوان روش های مرسوم را شامل قرار دادن پروتز باسن و یا تزریق چربی در این ناحیه به شمار آورد

دکتر محمد صوفی زاده