هزینه عمل لیفت ابرو

دلایل افتادگی ابرو

به دلیل افتادگی و سنگینی ابرو و پیشانی بر روی پلکها ، فرد از طریق عضلات پیشانی تلاش می کند که ابروها را با بکشد تا موجب کاهش سنگینی آنها بر روی چشمها شود. این مورد سبب ایجاد چین و چروکهای عمیق در قسمت پیشانی می شود که احتیاج به تزریق بوتاکس دارد. از سایر علائم می تون به کم شدن میدان بینایی فوقانی اشاره کرد.

لیفت ابرو چیست؟

لیفتینگ ابرو یا بالا بردن ابرو جز عمل زیبایی محبوب به حساب می آید و به علت اینکه یک روش غیر تهاجمی و ایمن می باشد و به بستری شدن احتیاجی نیست، هرروز محبوبیت آن افزایش می یابد. عمل جراحی لیفتینگ ابرو یا بالا کشیدن ابرو یک روش اثربخش می باشد که از طریق تازه ترین تکنیک ها و روش ها مانند آندوسکوپی یا جراحی باز و یا لیفتینگ ابرو با تزریق بوتاکس یا تزریق ژل و یا چربی می تواند در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ دردی ، مناسب ترین نتیجه را به همراه داشته باشد.

عمل لیفتینگ ابرو برای افرادی که می خواهند شیارها و چروک های عمیق بالای چشم و پیشانی خود را از بین برند بسیار مناسب می باشد. همچنین این روش برای کسانی که ابروهای آنها به تازگی در حال افتادن می باشد و یا به دنبال یک لیفت ظریف می باشند ، مطلوب است.

هزینه لیفت ابرو

هزینه و قیمت لیفت ابرو و بالا کشیدن ابرو در میان افراد گوناگون بر اساس انتظارات و خواسته های فرد، روش بکار برده شده برای لیفت ، تجربه و مهارت پزشک ، حق الزحمه پزشک و منطقه ی جغرافیایی با یکدیگر متفاوت است .

دکتر محمد صوفی زاده

دکتر محمد صوفی زاده فارغ التحصیل دانشگاه پهلوی، از شعب دانشگاه پنسیلوانیا در ایران هستند و ایشان تقریباً در تمام آزمون ها جزو رتبه های برتر کشور بودند. دکتر صوفی زاده با داشتن نزدیک به چهار دهه سابقه طبابت و حدود سه دهه سابقه فعالیت در شاخه تخصصی جراحی بینی و صورت، جزو جراحان به نام و چهره های شناخته شده و پیشکسوت در این حوزه محسوب می شوند و آمار بیش از 26000 جراحی زیبایی خصوصاً عمل بینی را در رزومه کاری خود ثبت کرده اند.

0 0 رای ها
امتیاز دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم زارعی
مریم زارعی
1 سال قبل

آیا روش های غیر جراحی برای لیفت ابرو وجود دارد و هزینه ی آن چقدر است؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل
پاسخ به  مریم زارعی

سلام. بله روش های غیر جراحی برای افرادی که از جراحی میترسند نیز وجود دارد که هزینه های روش های مختلف آن با یکدیگر متفاوت است.

معصومه نیستانی
معصومه نیستانی
1 سال قبل

روش‌های متداول عمل لیفت ابرو و پیشانی کدامند؟

مدیر سایت
مدیر سایت
1 سال قبل

سلام دوست عزیز . لیفت ابرو به روش باز و روش آندوسکوپی بسیار رایج‌تر از بقیه روش‌ها است. زیرا اکثر افراد تمایل دارند در کنار لیفت ابروها، همزمان چین و چروک پیشانی را نیز برطرف کنند. اغلب اوقات، افتادگی ابرو با افتادگی پلک‌ها همزمان اتفاق می‌افتد. بنابراین لیفت ابرو و پیشانی به همراه لیفت پلک به طور همزمان متداول‌تر است و نتایج رضایت بخش‌تری دارد.

اعظم سادات
اعظم سادات
1 سال قبل

سلام.چه تفاوتی بین جراحی آندوسکوپیک کشیدن ابرو و کشیدن صورت وجود دارد؟

ادمین
ادمین
1 سال قبل

سلام. جراحی آندوسکوپیک ابرو می تواند ابرو را پایین تر یا بالاتر ببرد و قسمت های بالایی و پایین پلک را ترمیم کند. اگر عمل کشیدن صورت نیز انجام شود، جراح می تواند طی این عمل صورت را نیز جوانتر کند و تمام قمستهای زیر چشم، نواحی مختلف صورت از بینی تا اطراف دندانها را جراحی کند. در جراحی صورت، گونه ها زیباتر می شوند و چربی اطراف گونه ها برداشته می شوند. در این عمل می توانیم که کیس های زیر پلک را درمان کنیم و با رفع حالت پژمردگی از اطراف چشم ها فرد را از سن واقعیش جوانتر جلوه دهیم. برای مقایسه حالات چشم ها به عکس های قبل و بعد از عمل رجوع کنید

دکتر محمد صوفی زاده